8 iunie 2011

Departari Partea IV

Dupa ce am pus corturile și era în perfecta stare, ma uitam mândru de munca care o făcusem și ma refer la Alexandra nu la corturi. Dintr-o data ma suna Matei:
-Cum adică stai tu de paza la corturi? Te trezești vorbind, dar în fine stai de paza.
-Ați găsit posturile de ospătari?
-Da am găsit exact cum am plănuit 1 de barman adică eu și doua de ospătari adică voi în schimburi. Vezi ca acum este ora 16 scăpam din prima tura de proba la 17:30 și avem un drum de cam cam lung deci așteaptă-te târziu sa ajungem la corturi. Daca lipsește ceva din corturi o încurci rău.
-Ok, când te-am dezamăgit eu?
-Prefer sa nu răspund ca nu mai ma opresc pe urma.
Deci asta era problema corturile erau departe de malu mari și eu nu puteam sa părăsesc postu. Da cine a zis ca nu pot fi în locuit. Si am început sa ma uit de cineva care putea sa ma ajute și observ ceva cabina salvamarilor era destul de aproape de corturile noastre. Cum am văzut asta m-am și dus la salvamar sa vorbesc cu el.
- Salut poți sa ma ajuți și pe mine o clipa?
-Depinde ce trebuie sa fac.
-Pai, vezi corturile alea din fata cabine cam la 3 metri de aici?
-Si normal ca le vad sunt singurele din zona asta și norocu tău ca nu sunt în linia mea de deplasare spre mare.
-Asa bine ca le vezi, poți sa stai și tu de paza sa nu se fure din ele pana se întorc prieteni mei. Tu trebuie sa le dai biletu asta și te vor plăti pentru paza.
-Bine.
Perfect am rezolvat și cu paza, sa vedem cât este ceasu 17:40. O doamne alta problema acum nu știu cum dau de ea ca nu mi-a lăsat nici un număr de telefon.
Când ma văitam de acest lucru se pare ca fata a dat de mine.
-Nu ți-am lăsat număr de telefon casați arat ca chiar nu vreau o întâlnire sau vreo excapada la mare și dacă vrei o relație sa fie de lunga durata și bazata pe sentimente.
-Wow mi-a dat maxima.
-Hai sa mergem mai aproape de mal și un pic mai încolo ca este nisipu mai curat.
Era îmbrăcată alfel decât de dimineață avea o bluza albastru foarte deschis și era desenat Tweety pe fata și pe spate era spatele lui Tweety și mai era îmbrăcată cu o pereche de blugi scurți, parul era prins într-o coada. Si am mers noi pana la locul dorit de ea, după ce am ajuns am pus un prosop mare de plaja pe jos foarte aproape de mal încât am băgat picioarele în apa mari.
Uitându-ne noi la soare cum apunea ușor și discutam diferite chestii, ea îmi spune după un timp:
-Sti ceva scuze ca am fost asa dura cu tine mai devreme și pentru faza cu apa tu nu ești chiar asa borfași cum te credeam ești chiar de treaba.
-Mersi, și eu îmi cer scuze ca te-am loat cu replici asa fără sa ne cunoaștem. Îmi mai permiți doar o replica?
-Hai sa vedem cât de nesimțită este replica.
-Sti propietatile magnetice?
-Nu care sunt, spuse ea în ras și părea după fata ca nu mai auzise aceasta replica.
-Un magnet de fata asa frumoasa ca tine atrage un alt magnet de băiat ca mine și ce crezi ca se întâmplă după ce se întâlnesc?
-Nu știu dar as cam vrea sa aflu.
-Pai asta, din cate am învățat eu.
Si după ce am terminat ce aveam de zis m-am apropiat foarte mult de ea am atinso ușor cu mana pe fata și apoi am pupat-o. Dar după cateva secunde îmi suna telefonu, înainte sa răspund m-am uitat cât era ceasu și am văzut ca era 21:40, am răspuns si Matei supărat îmi spune.
-Bravo ești mare campion...

Un comentariu:

spune mi ce am gresit:(, spune mi ce este bine :)