19 iunie 2011

Departari - Intalnirea partea a VI-a

Pai sa întâmplat asa, o strângeam în brate pe Alexandra și vine și Matei ținându-se de mana cu Andreea.
-Vezi ce fac colaboratori relației noastre, spuse Andreea lui Matei.
-Salut prieteni, dar restu unde sunt? ii întreb eu.
-Pai Sebi este acolo cu chitara ca în totdeauna dar mai nou și cu Cosmina, iar uite acolo pe banca cine este este și ce face, îmi spuse Matei.
M-am uitat eu mirat ce putea face David, când l-am văzut m-am mirat putin când l-am văzut ca se săruta cu Carmen sora lu Cosmina.
-A da voi ați venit doar în vizita sau sunteți la vreo facultate, o întreb eu pe Alexandra.
-Pai Gemenele sunt la facultatea Romano-Engleza, Andreea este aici la IT și eu sunt la facultatea de istorie. Dar voi?
-Pai noi patru nebuni la aceasi facultate, i-am răspuns eu amuzat de situație. Dupa discuție si întâlnirea minunata acasă seara m-am gândit ce vara minunata am avut toți, și un timp din vara chiar a fost o relație foarte stabila în depărtările mari.

Sfârșit.

Un comentariu:

spune mi ce am gresit:(, spune mi ce este bine :)