2 iunie 2011

Departari Partea III

-Ești bine? am întrebat-o eu tot ținând-o de mana.
-Da sunt bine, scuze ca am dat peste cortul tău, dar eram atenta la .... . Se opri ea brusc din vorbit in timp ce se uita la mine, iar apoi isi continua fraza.
- ... Ai niște ochi foarte frumoși!!!!
-Merci. Apropo scuze ca te țin de mana.
Dupa ce trase și ea ușor mana din mana mea și se înroșise putin în obraji i-am zis.
-Buna ma numesc Cătălin.
-Buna, Alexandra incantata. Dar de când esti aici pe plaja, și de ce amplasezi corturi? Aaaaa stai sa ghicesc tu și gașcă ta ați ramas fără bani și stați la cort câteva zile.
Eu i-am răspuns în ras.
- Pai suntem de aseară aici. Si nu am rămas deja fără bani, vrem sa economisim bani de cazare și din acest motiv stam la cort.
Am uitat sa va spun ce sa întâmplat cu prietenele ei, văzând ca Alexandra vorbește cu mine s-au răzgândit sa vadă ce face prietena lor și s-au întors la joc
-Hmmm buna ideea asta chiar foarte buna. Spuse Alexandra pe gânduri. Cam cât vreți sa stați?
-Pai cam toată vara ca suntem absolvenți de liceu.
-Wow ești absolvent, și eu sunt absolventa. Cu cât ai luat bacu.
-Pai un pic peste limita, cu 8. Apropo cam cât stai.
-Pai nu prea știm, nici noi nu suntem de mult de 3 zile suntem venite aici și nu ne-am omorât sa ne găsim un job asa ca stam cam înjur de o luna dacă nu mai putin.
-Păcat, vroiam sa te cunosc mai bine.
-Vrei sa-ți iau o cafea, da cred ca îți iau una foarte scurta ca te grăbești.
-O doamne mi-ai dat replica.
-Asta zic la toți băieți care se grăbesc, dar ție cred ca îți pun la cafea putin zahar ca tu ești destul de dulce.
-Asta a fost drăguț.
-Im da asta este replica care o spun celor care merita graba lor.
-Vrei sa vedem apusu diseară amândoi?
-Da, dacă nu este o întâlnire. Îmi zise ea în ras.
-Bine nu este o întâlnire, este o ieseala de studiu.
-Cum adică de studiu?
-Vreau sa vad ce este mai frumos apusu sau tu.
-Cred ca pana la urma nu îți mai iau o cafea sau mai bine îți cumpar o apa plata foarte rece ca ești cam încins. Glumi ea cu mine. Hai ca te las sa amplasezi corturi.
Fermecat de fata foarte frumoasa și cu forme bune, care fugea înapoi la jocu de volei, îl sun pe Sebi.
-Alo Sebi vezi ca diseară dacă găsești posturile de ospătari eu nu muncesc stau de paza la corturi. Suna-l și pe Matei și anunța-l.
-Ok, omule dacă tu vrei.

Un comentariu:

spune mi ce am gresit:(, spune mi ce este bine :)