15 mai 2010

A cincea carte Capitolul 2 Urmarirea asasinului


Am revenit cu povestea va plăcut primu capitol? Dar oricum eu voi scrie și al doilea capitol chiar dacă nu va plăcut.

-Cum, răspunde tata, ce! Cum explici asta asasinule după ce vreau sa te plătesc foarte bine tu vrei sa ma omori?
-Eu as vrea sa va mirați altceva, răspunde din nou asasinul cu mare nepăsare ca tata poate sa pună paza pe el sa-l facă măruntaie, as vrea sal întreb ceva pe fiul dumneavoastră dar mai întâi va răspund la întrebarea pe care mi-ați puso face parte din contractul pe care îl semnați cu o promisiunea o data ce ma contactați, și va omor pentru ca nu vreau sa rămână martori adică va voi omora și prețiosul fiu. Acum vreau sa știu ceva de la acest tânăr. De unde ști de contractul meu, ca numai doua institute știu despre acest lucru jurnalismul și nu pot s-a îmi facă nimic și politia speciala numita și Jandarmeria sau Swat în SUA. Tu din care faci parte?
-Bine voi spune chiar daca voi avea probleme cu tata pentru acest lucru, sunt detectiv particular si am fost angajat pentru a-te prinde viu sau mort.Tata imi pare rau pentru acest lucru...
-Cum ai putut,zice tata dupa ce ma lovit cu o palma pe care nici in copilarie nu o primisem, cum ai putut sa ma tradezi pe cel care te-a crescut ca tata si mama timp de 20 de ani dupa ce mama ta sa aruncat dupa acea cladire doar finca era frima de mine.
Tata era foarte nervos cum nu la mai vazut nici o data finca mentionase de mama dupa atata timp. Tata se intoarce incercand sa se calmeze spre asasin sa lamureasca cu el o intelegere.
-Vreau sa-mi spui daca renuti sa lucrezi pentru mine?
-Nu, da trebuie sa respecti o intelegere.
-Bine orice nu mai conteaza ca ma omori, ca eu am o vorba "daca eu nu am parte nici altu sa nu aiba"
-Bine vreau sa nu te omor doar pe tine, acum vreau si pe fiul tau si vreau sa ai grija la el ce va face de acum
-Sa facut, zice tata foarte serios, iar asta de acum nu mai este fiul meu, acum este doar un angajat de al meu si voi fi cu ochi pe el.
Dupa acestea asasinul a iesit pe geam deschis la fel ca un ninja. In timp ce ma uitam dupa asasin care il auzeam cum pleaca cu masina pe care o vazusem mai devreme in aceste clipe il aud pe tata tipand la mine:
-Ce mai cauti aici javra dupa ce te las sa pleci fara sa te mai lovesc.
Auzind acestea m-am intors repe la biroul de lucru si am dormit acolo peste noapte.
A doua zi de dimineata pe la 9 suna telefonul si calculatorul ma anunta ca am un e-mail nou la telefon era reporterita imediat ma uit pe cartea de vizita sa vad cum o cheama "Angela Ionescu"
-Buna aaa Radu a zis bine? Intreaba ea.
-Buna da ai ai zis bine, ai ceva informatii?
-Nuprea sunt informatii este informare, asasinul dupa 2 ore dupa ce neam intalnit noi a atacat inca un mafiot, asa a atacat si data trecuta la 12 noaptea sunt la locul crimei si politisti estimeaza ca victima a explodat in preuna cu limuzina sa la ora 12 fix.
-Bine multumesc ca mi-ai zis vin si eu acolo imediat unde este locul.
-In fata aeroportului Baneasa chiar in fata la intrare.
-Ok voi fi acolo imediat,aducandumi aminte ca nam benzina la masina imi dau o palpa pe frunte, defapt cred ca ca o sa dureze ceva.
Inchid biroul si ma grabesc la metrou, ajungand la metrou imi iau cartela de calatorie pe ultimi bani pe care ii aveam. Am ajuns mai repede decat credeam am iesit la suprafata pe Bulevardul Aerogari da cand am vazut cladirea dela Asociatia Crescatorilor de albine miam dat seama ca aveam metri buni de alegat pana la aeroport. Am ajuns la aeroport in cam 10 min bine ca eram imbracat in blugi si tricou si nu in costum cum ma obliga tata, si am vazut locul acela unde explodase masina, negru mirosind a sulf da nu era sufocat am loat acest lucru ca si indiciu in timp ce notam acest lucru langa acest lucru pe iphone Angela ma intreba
-Cum ai ajuns asa repede ca ai zis ca o sa dureze.
-Si eu m-am mirat ca am ajuns repede, deci ce sa mai gasit ca indiciu?
-Alta carte de K dar de data asta este de inima rosie.
-Pot sa vad cartea?
-Da uiteo..
Am loat cartea cu un servetel si m-am uitat la ea pe fata arata ca orice carte de joc, dar pe spate avea desenat un Joker ca cel de pe fata lui.

Daca cititi acest mesaj inseamna ca a ti citi pana la sfarsitul la al doilea capitol. Cititi si urmatorul si ultimul capitol la A cincea carte. Pana atunci spunetimi c pare aveti despre acest capitol

Un comentariu:

spune mi ce am gresit:(, spune mi ce este bine :)