22 decembrie 2011

Fast Feet, Great Mind partea III

"Pe scările secției sta Alesia și lângă ea se așează Andrei"
Andrei ( aprinzând o țigare) : Cum mai găsit?
Alesia: Glumești nu? Poate vrei sa ști cum am mers prin tot orașu ca sa te găsesc aici.
Andrei ( putin mirat) : Dar tu chiar te miști repede ca eu nici măcar o ora nu am stat aici.
Alesia : Daaa! Deci ce ai rezolvat cu dosarul?
Andrei ( suflând mai lung fumul și uitându-se drept în fata) : Avem mandat de arestare pe numele lui Cuțitaru și o echipa de mascați pregătită sa-l ridice la semnalul nostru.
Alesia ( uitându-se la Andrei și risipind fumul care ajunsese și la ea) : Presupun ca după lista pe care mi-ai dato trebuie sa așteptăm pana maine la nunta lui Dacian nu?
Andrei: Ai ghicit. Auzi scuze ca te întreb.
Alesia: Zi ca nu ma supăr, ca doar acum suntem parteneri.
Andrei: Pot sa dorm la tine pentru ca eu nu mai am unde pentru ca nu am plătit chiria ca nu aveam din ce bani.
Alesia (fericită de întrebare): Ok.
" Dupa câteva ore Andrei și Alesia se întorc în apartamentul Alesei și au început amândoi sa-și pregătească hainele pentru nunta, Andrei după ce da cu o perie pentru scame peste costumul lui când sa pune peria pe măsuță era cu spatele și în același timp și Alesia are nevoie de perie și din coincidenta Alesia îl ia de mana pe Andrei. Amândoi se uita unu la altu rușinați de situație"
Alesia ( emoționată și putin cam bâlbâită) : Immmi trebuie ppperia.
Andrei ( înainte sa se ridice și cu țigarea în coltu guri) : Poftim, ia-o , ca eu am terminat cu ea.
Alesia ( uitându-se în sus la Andrei care tocmai stingea țigarea în scrumiera): Tu cam cât fumezi pe zi?
Andrei ( agățând umerașul cu costumul în ușa dulapului) : Pai fumez de la 20 de ani din cauza ca am fost exmatriculat de la Academia de politie din motivul fals ca fumam in băile academiei. Si cam fumez un pachet la doua zile, dar câte o data ajung și sa fumez un pachet în 12 ore, dar asta rar.
" Alesia era mirata de răspunsul lui Andrei. Dupa ce amândoi au terminat de pregătirile pentru misiunea de a doua zi s-au culcat. Andrei pe jos și Alesia pe canapea."
"Dimineața, Alesia ii pune o cana de cafea aproape de capu lui Andrei și stand ghemuita și cu cana ei de cafea în mana ii sufla ușor aburul cafelei în fata pentru a simți aroma cafelei."
Alesia ( după ce vede ca acesta deschide ochii) : Neața somnorosule. Hai trezește-te ca mai avem doar 3 ore de pregătire.
Andrei (în timp ce își cauta pachetul de țigări) : Cat este ceasul?
Alesia ( ricanându-se și intimizându-i lui Andrei pachetul de țigări și bricheta) : Pai cam unu după masa. Auzi acum eu iti pun cateva intrebari care sper sa nu te supere.
Andrei ( freganduse la ochi cu mana care tine tigarea) : Pai zi ca nu ma supar.
Alesia: Pai cam cand vrei sa-l ridicam pe Cutitarul ,adica pe la ce ora.
Andrei: Pai nu stiu la ce ora, dar nu vreau sa ni-l punem pe Dacian in cap, deci dupa dansul miresei vorbesc cu un ospatar ca pe aperitivul lui Cutitaru sa puna laxativul asta. Baia o vom face cumva sa o scoatem din fuctiune ca el sa fie nevoit sa iasa afara. Cand iese afara chemam echipa, apoi putem ramane la petrecere si sa ne prefacem ca nu sa intamplat nimica.
Alesia( bucuroasa): Deci avem o ora inainte de incepe planului nu? In ora aia ne cunoastem si noi mai bine, ca sa avem si alte cazuri impr... adica amandoi ca o echipa.
Andrei( gandinduse serios si sorbind din cafea) : Sa sti ce este o idee buna.
" Dupa ce si-au baut cafeau si s-au imbracat, inainte ca Alesia sa se macheze, aceasta ia canile si le pune in giuveta. In acest timp Andrei isi zice in sine"
Andrei: " Oare ea nu stie ca pot sa inteleg cele mai ascunse ganduri? Cred ca nu stie ca eu stiu deja ca ea vrea sa-i fiu iubit. Asta este nu-i zic ca nu vreau sa-i stric fericirea."
Alesia: Deci in cateva secunde ma machez tu pana atunci suna un taxi.
Alesia ( In timp ce Andrei cauta un numar de telefon de taxi in telefonul lui) : Haide nu ai sunat inca, ca eu m-am machiat.
Andrei ( uitanduse la Alesia) : Puteai si tu macar machiatul sa nu-l faci in viteza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune mi ce am gresit:(, spune mi ce este bine :)