15 decembrie 2010

Noua Speranta din Konoha Partea I

Crăciun fericit :D!!! Pentru toți care citesc blogul meu și pentru cei care nu îl citesc am scris aceasta poveste care am postato o data cu bucuria data de venirea lui Mos Crăciun. Citire plăcută!!!
Toți fani animeului Naruto Shippuden știu ca asta sa întâmplat în lupta intre Naruto și Pain. Dar un povestitor poate schimba realitatea sau unele povesti după bunul plac. Despre asta va fi vorba în povestea de astăzi.

Naruto era prins la pământ cu acea sabie înfipta în ambele sale mâini.
-De ce tot vrei sa te lupți și nu te predai, ii spuse Pain lui Naruto.
-Nu voi renunța nici o data ,pentru ca aceasta este calea mea ninja, ii zise Naruto.
Sakura și prietenii a lui Naruto erau îngrijorați, Hinata vedea și ea lupta și când vru sa ducă sa-l ajute pe Naruto, este oprita de un shinobi din clanul Hiuga.
-Aici este satul Konoha, se mira un călător.
-Da, se pare ca este sau a fost atacat, spuse alt călător cu o voce feminina.
-Ma uit eu imediat dacă este atacat, Byakugan, spuse al treilea călător activând puterea clanului Hiuga.
-Deci, este sau nu este atacat, spuse fata.
-Da, sa ajungem mai repede sa ne ajutam satul natal, spuse al treilea.
-In curând îți voi captura vulpea din tine și voi conduce lumea shinobi, zise Pain lui Naruto.
-La sama sa-l ajut pe Naruto, te rog, țipa Hinata celui care o proteza.
-Verișoara, mai bine ma lași pe mine sa ma ocup de Pain, spuse al treilea călător de mai devreme lui Hinata.
-Ce,da cine sunteți voi, se mira Hinata de prezenta celor trei.
-Sunt varul tău care a plecat din sat acum 11 ani, ma numesc Rinkashi Hiuga.
-Eu ma numesc Jikumo Inuzuka, spuse primul calator.
-Eu sunt Katoto Yamanaka, spuse fata.
-Presupun ca voi sunteți echipa rătăcitoare, zise shinobiul din clanul Hiuga, Rinkashi fiul rapit din clanul Hiuga, Jikumo cel ce a rezistat semnului blestemat a lui Orocimaru, Katoto fiica adoptata a împăratului feudal.
-Acum parca îmi aduc aminte de tine Rinkashi, zise Hinata.
-Prieteni nu prea avem timp de amintiri, blondul ala cam are probleme, zise Jikumo.
-Ma ocup eu, spuse Katoto începând sa facă semne din maini.
-De ce ia-i omorât pe toți cei cu Biju in ei,țipa Naruto la Pain.
-Sfârșitul tău a venit, zise Pain.
-Vortex de apa jutsu !!!
Si Pain este lovit de o tornada de apa fără sa îl afecteze, acesta se uita în direcția din care a fost atacat, încercând sa vadă cine la atacat.
-Se tine bine ciudatul, spuse Katoto, băieți încercați sa-l atacați voi.
-Jikumo treci la nivelul doi al semnului și atacal pana când activez eu Leul geaman, zise Rinkashi.
-Bine, Semnului blestemat nivelul 1....nivelul 2, ne vedem ma....., zise Jikumo deja lângă Pain.
-Cine ești tu, îl întreba Pain pe pustiul ,care semăna mai mult cu un lup acum cu foarte multe semne pe blana.
- Eu Jikumo Inuzuka și tu mort, spuse pustiul lovind-ul puternic cu un pumn pe Pain.

VA URMA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune mi ce am gresit:(, spune mi ce este bine :)